Вівторок, 21 листопада 2017

Навчальні послуги

 

Підготовчі послуги

Неробочі дні

Неробочі дні протягом календарного року:

 

1. День знань - 1 вересня

2. День захисника України - 14 жовтня

3. Новий рік – 31 грудня - 1, 2 січня (3 дні)

4. Різдво - 7 січня
5. Міжнародний жіночий день - 8 березня

6. Міжнародний день солідарності - 1, 2 травня

7. Великдень (2 дні)
8. 
Поминальний день (1 день)
9. 
Трійця (2 дні)

10. День Конституції - 28 - 29 червня 

11. День Незалежності - 24 - 25 серпня

Вакансії "AB-Lingvo"

У нас є вакансії. 

 

Відвідайте ось цю сторінку!

 

У зв'язку з розширенням Навчальний центр

"AB-Lingvo" оголошує набір учителів:


англ., нім., польської, італійської, укр. мов, математики, фізики, історії початков. школи, ін. предметів. 


Робота в Шостці, Конотопі, Кролевці.

 

 


Телефонуйте прямо зараз: (096) 985-54-60, (095) 402-88-51

 

Мапа сайту

Нам 10 років!!!

16 лютого - наш День народження!

Шостка - 10 років з Вами

Конотоп, Кролевець - 4 роки разом

У нас є вакансії

м. Шостка, Конотоп, Кролевець

 Вакансії для вчителів іноземних мов та інших предметів

Детальніше...

Електронна версія газети «Успішна дитина»!

Читайте електронну версію
 нашої газети «Успішна дитина»
тут!
Таким чином Ви ніколи не втратите контакту з нами. 

Важка доля промоутера ))

 (Опис досвіду директора “AB-Lingvo”, про професію промоутера)

 

Як воно – роздавати листівки? У будь-яку погоду, не зважаючи на самопочуття, все одно треба всім усміхатися, привітно до всіх ставитися, рекомендувати, роз’яснювати…, і так – кілька годин поспіль, щоденно. Щоб завжди бути на висоті – у гарному гуморі та при гарному здоров’ї – треба не абияку силу волі та бажання підтримувати свій фізичний стан у належній формі.  

 

Хоч і отримує промоутер від 50 до 150 грн./день в нашому регіоні (залежно від розміру населення, кількості листівок, місць для роздавання тощо), це тільки здається, що все в людини даної професії безхмарно («Ого, 3.000 на місяць…»). Вже не кажучи про погоду та здоров’я, варто відмітити негатив, з яким доводиться часто зустрічатися. Не даремно я називаю роботу промоутера професією: не кожен здатний протистояти випадам декотрих перехожих, які вважають за обов’язкове висловити свою думку стосовно тебе (назвавши сектантом, політичним прихильником тощоJ); у роботі розповсюджувача рекламних матеріалів потрібен хист, здатність мислити, вміння спілкуватися, стресостійкість – отже, це ціле мистецтво «як презентувати рекламу та не бути облаяним». Мене зараз зрозуміють ті, хто хоча б раз у житті спробував себе в цьому амплуа.

 

 

Хочеться описати свій досвід у даній галузі, ті чудернацькі випадки, які трапляються, коли вирішуєш власноруч робити ту ж саму справу, що й підлеглі. Тож надіваємо шапку на вуха, обмотуємось шарфиком, сумку через плече, газети в руку – і ніхто не дізнається, що це – директор “AB-Lingvo”, лише тоді, коли буде опубліковано про це звіт.

 

Скільки ж всього нового та цікавого дізнаєшся… Особливо радують співчутливі погляди та репліки людей, які висловлюють жаль, що тебе, бідолаху, змусили мерзнути цього осіннього ранку: «Давайте-но вашу газету, і для сусідки теж, штук десять: у неї багато онуків, і вам мерзнути менше…». ))

 

Трапляються ще й такі кумедні випадки: «Не треба мені ваша газета, я не читаю, кинув…» )), або «Не надо мені…», «Та шо ви з вашими газетами…», «Та ви мені вже три рази давали, скільки можна?». І це при тому, що це дорослі люди, які ведуть дитину до школи, а то й дві! Їм навіть нецікаво, що може бути написано в нашій газеті з назвою «Успішна ДИТИНА», навіть коли їм кажеш, що там є інформація для батьків, корисні статті, поради… Часто у відповідь чути протяжне: «Не надо мені такόго…» та відсторонення, наче їм пропонують якусь сектантську або диявольську літературу, кілограм шляпок від цвяхів або рулон непотрібного рубероїду, який ну ніяк не влазить у сумку: «Куди я покладу? У мене руки зайняті...» (в одній руці рука дитини, в іншій – мобільний телефон). ))

 

Проте, більшість – це люди, які цікавляться можливістю зробити все для того, щоб їх дітки були успішними, мали гарні знання, розвивалися культурно, розширювали світогляд. Приємно, коли виходиш у місто, а до тебе навіть з автобусу біля зупинки біжать люди та вже самі просять дати газету, бо знають її, простягують руку, їдучи на велосипеді. Для Шостки це не поодинокі випадки, адже про організацію знають вже майже 8 років та читають наші газети. У Конотопі та Кролевці, де ми пропрацювали тільки рік, люди часто ставляться до наших промоутерів з настороженістю, невпевнено, підозріло, проте коли чують назву «Успешный ребенок», все ж таки виявляють бажання ознайомитися з вмістом матеріалу. І це приємно.

 

Хочеться подякувати добрим людям, які не відповідають хамством, з такими приємно мати справу, з них виходять гарні клієнти для нашого навчального центру. Також величезна подяка тим, хто відмовляється: ми зекономили рекламний матеріал та дамо його тій людині, якій він дійсно потрібний.  

 

Також є поради хлопцям та дівчатам, чоловікам та жінкам, які займаються розповсюдженням рекламних матеріалів. Як не впасти духом?

 

  1. Ніколи не засмучуйтеся! Хто б що б вам не казав. Не відповідайте грубощами на грубощі. Ви вищі за невігласів.
  2. Дякуйте тим перехожим, які беруть ваші матеріали (хоча б подумки), та особливо дякуйте тим, хто відмовляється – економія. Вас цінуватиме роботодавець за цю вашу якість. Відповідно, у вас буде багато роботи.
  3. Пам’ятайте, ваша професія нічим не гірша за роботи перехожих! Роздавати листівки – це так само, як ремонтувати машини, стояти біля верстата, викладати в школі, працювати в магазині тощо. І ви її маєте виконувати з гідністю. Професіоналів цінують. Можливо, ви заробляєте на порядок більше, ніж ті, що вас висміюють. І нехай, а ви розвиватиметесь та просуватиметесь по кар’єрних сходах – це має вас цікавити більше.

 

Шановні читачі! Ми плануємо в нашому навчальному центрі сформувати власну рекламну службу “AB-Lingvo”, в обов’язки якої входитиме також і роздавання рекламних матеріалів нашої організації. Якщо ви сповнені еренгії (фізичної та моральної), якщо ви м’яка, лагідна людина, з якою приємно мати справи, записуйтеся в наші ряди рекламних менеджерів в містах Шостка, Кролевець та Конотоп. Діє конкурсний відбір за особистими якостями, оцінюється ваше вміння спілкуватися. Надсилайте ваші резюме на нашу електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду та чекайте на відповідь про отримання листа. Згодом вам запропонуємо пройти тест на виявлення вище вказаних якостей. Ми хочемо зібрати справжню команду з духом єдності, де немає заздрощів та пліток. Відбір буде жорстким, тому запрошуються не всі бажаючі! ))

 

Чиж М.В. 

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Пошук по сайту

Контакти / м.Шостка

  (066) 712-99-10

     (096) 397-98-01       

Наше місцезнаходження

Контакти / м.Конотоп

     (096) 985-54-60      

          (095) 402-88-51

 Наше місцезнаходження

Контакти / м.Кролевець

     (096) 985-54-60      

          (095) 402-88-51

Наше місцезнаходження

Ми у Facebook

 

 Паблік Навчального

 центру "AB-Lingvo"

 https://ablingvostudy

 

 Робота в

 "AB-Lingvo"

 https://ablingvowork

 

 Здоровий Спосіб

 Життя

 https://everhealthylife

Навчальні послуги

Творча майстерня

Літні дитячі табори

Допомога студентам

Виконуємо творчі види робіт: есе, твори, реферати, презентації тощо. Допомагаємо студентам з контрольними.

 


Іноземні мови та інші предмети. Не інтернет. Індивідуальний підхід. Ціни за домовленістю та залежно від виду роботи. Термін: 1-3 дні (окрім об'ємних робіт). 

 

Телефонуйте: 096 985 54 60,

095 402 88 51


Hosting Ukraine



Вход для сотрудников