Незабаром розпочнеться новий навчальний рік. Чи добре ми встигли відпочити цього літа, чи нам здалося цього замало - а в школу йти треба. І вже зараз вчителі навчального центру "AB-Lingvo" посилено готуються до роботи та до зустрічі зі своїми юними та зовсім маленькими вихованцями.
Влітку на методичних об'єднаннях наші педагоги покращували свій рівень, що відзначилося в розробці нових та вдосконаленні вже існуючих у їх арсеналі методів та форм роботи з учнями. Так популярні з 2015-16 навчального року заняття в парах та групах з 3-4-х дітей стануть набагато продуктивнішими та цікавішими через впровадження затверджених дирекцією центру та випробуваних нових та вдосконалених старих форм та методів роботи.
1. Індивідуальні заняття, існує така поширена думка, є продуктивнішими за групові, проте ми з упевненістю можемо заявити: це не завжди так! Якщо дитина має дуже низький рівень знань або в силу своїх психологічних особливостей, як то сором'язливість, лише тоді ми радимо працювати саме індивідуально.
Групові заняття сприяють розвитку комунікативних здібностей, зміцненню духу змагання, прагненню досягати цілей. Лише у групі дитина може справді навчитися спілкуватися, наприклад, іноземною мовою зі своїми однолітками, а не тільки з учителем. Саме в групі - найцікавіші завдання та проекти, бо людина - істота соціальна. Тому заняття в групах є природними. Ми лише радимо, щоб у групі було не більше 4 учнів. Тоді можна досягти максимального ефекту в роботі.
2. Що ми пропонуємо для маленьких діток від 3 з половиною років? Це заняття індивідуально з учителем англійською або німецькою мовами, а також підготовка до школи. У 3,5 роки варто займатися індивідуально, а вже починаючи з 5-6 років, можна зводити дітей до груп.
3. Стосовно ЗНО. Заняття з випускниками варто проводити індивідуально з тих же причин, що описані вище в п.1. Фактично заняття в групах більш дієві та дешевші. Ми розуміємо, що на випускників батькам доведеться робити великі витрати, тому радимо займатися в групах по 3 або 4 дитини. Це не менш ефективно, ніж заняття наодинці з учителем. Якщо хтось засвоїв матеріал погано, вчитель завжди пояснить його доступними словами, в той час як інші члени групи виконуватимуть черговий тест з предмету, благо кількість їх варіантів - велика. Учень, якому пояснювали матеріал та який пропустив тест на уроці, зробить його вдома, а вчитель перевірить на наступному занятті.
4. У нашому навчальному центрі передбачено певну кількість місць індивідуального навчання і певну кількість у групах для кожного вчителя. Це приблизно 50 на 50%. Тому якщо вам пропонуватимуть місця, що лишилися, прохання з розумінням до цього поставитися. Ми зробимо все можливе, щоб задовольнити вашу потребу в індивідуальному або груповому місці, проте якщо не лишиться якогось місця, вам запропонують те, що є у наявності.
Звертаємося до існуючих клієнтів. Традиційно наші адміністратори телефонуватимуть вам наприкінці серпня та записуватимуть на заняття. Цього року також очікуємо великий попит на послуги наших учителів, тому, щоб запобігти прикрим випадкам, коли для дитини не лишилося місця, радимо вам розпочати відвідування занять саме з вересня. Ми не можемо тримати вільне місце та, звісно, не платити учителю зарплату! Новим клієнтам ми радимо також не зволікати. Навіть у вересні може вже не бути вільних місць.
Якщо немає вільного місця. У такому випадку ми записуємо клієнта в реєстр тих, хто перебуває у черзі. Якщо звільняється місце або до нас приходить новий учитель, цих клієнтів поступово ставимо у розклад.
Велике прохання! Не допускайте прострочення оплати без попередження адміністрації про це! Через систематичні зловживання декотрими клієнтами «затягуванням» оплати праці репетитора з червня 2017 року впроваджено систему заміни клієнтів-боржників клієнтами з реєстру черги. Зловживанням вважається систематичне (2-й та подальші рази) самовільне відстрочення оплати роботи репетитора (без попереджень про це адміністрації).
Просимо бути обачними (достатньо повідомити, коли саме буде внесено платіж) та поважати свого репетитора. Ми маємо вчасно сплачувати йому заробітну плату. Законодавством заборонені відстрочки в оплаті праці більше, ніж на три дні. Саме тому нам доводиться брати кошти в кредит (а з клієнта додатково стягується 7% від суми простроченого платежу).
Якщо оплата вчасно не поступає, ми змушені йти на такий крок, як «заміна клієнта-боржника клієнтом з реєстру черги». У такому випадку відстороненому клієнту доведеться ставати «в чергу за учителем» (можливо вже не тим, у якого навчався).
Про інші зміни в договорах на надання послуг репетиторів клієнтам буде повідомлено під час підписання даних угод про співпрацю. Бажаємо вам гарно розпочати новий навчальний рік та систематично ставати успішними!
Адміністрація
|