Вівторок, 19 червня 2018

Запропонуйте щось...

Натискайте та дивіться, що ми можемо Вам запропонувати згідно з Вашим віком або віком Вашої дитини!

 


 

Навчальні послуги

 

Підготовчі послуги

Неробочі дні

Неробочі дні протягом календарного року:

 

1. День знань - 1 вересня

2. День захисника України - 14 жовтня

3. Новий рік – 31 грудня - 1, 2 січня (3 дні)

4. Різдво - 7 січня
5. Міжнародний жіночий день - 8 березня

6. Міжнародний день солідарності - 1 травня

7. День Перемоги - 9 травня

8. Великдень (2 дні)
9. 
Поминальний день (1 день)
10. 
Трійця (2 дні)

11. День Конституції - 28 - 29 червня 

12. День Незалежності - 24 - 25 серпня

Мапа сайту

Нам 10 років!!!

16 лютого - наш День народження!

Шостка - 10 років з Вами

Конотоп, Кролевець - 4 роки разом

У нас є вакансії

м. Шостка, Конотоп, Кролевець

 Вакансії для вчителів іноземних мов та інших предметів

Детальніше...

Електронна версія газети «Успішна дитина»!

Читайте електронну версію
 нашої газети «Успішна дитина»
тут!
Таким чином Ви ніколи не втратите контакту з нами. 

Наші нові статті

"Підвид "Дитина успішна". Тема № 36. Якості, які…

  А у тебе є такі? Давай разом дізнаємося, яких рис варто позбутися, щоб у житті бути успішним та...

Администрация 03 трав. 2018 Hits:72 Публікації

Read more

"Я для своєї дитини...". Тема №3. Куди вступати…

  "Я для своєї дитини зроблю все, що від мене залежить, щоб покращити її життя, матеріальний стан, фізичне та психологічне...

Администрация 03 трав. 2018 Hits:62 Публікації

Read more

Літній клуб "Леді та джентльмени" у навчальному центрі…

Літній клуб

  працюватиме з червня по вересень для маленьких мешканців міста Шостка   До відома існуючих та майбутніх клієнтів! Ознайомтеся з новою послугою від...

Администрация 24 квіт. 2018 Hits:65 Публікації

Read more
Чому в більшості учнів зараз є репетитори

  

(Аналіз ситуації директором навчального центру “AB-Lingvo”)

 

Проаналізувавши відгуки наших клієнтів стосовно даного питання, з’ясувалося, що окрім того, що у школі у великому колективі діти не здатні опанувати навчальний матеріал на достатньому рівні (зокрема йдеться про англійську мову), нові програми також залишають бажати кращого і жодним чином не сприяють гарному засвоєнню матеріалу.

 

По-перше, сучасна комунікативна методика сама по собі підходить далеко не всім дітям. Справа в тому, що ми не говоримо з нашими дітками англійською з пелюшок, як це роблять англійці або американці. Саме тому не варто сподіватися, що, побачивши у підручнику гарні картинки та повторивши фрази за вчителем, дитина почне одразу спілкуватися іноземною мовою.

 

 

По-друге, розвантаження програми початкових класів, яке відбувається наразі, не витримує жодної критики: 1) письмо олівцями, 2) навчання друкованих літер, 3) заборона пожурити дитину за погану підготовку, 4) не можна задавати домашні завдання на вихідні…

 

Усе це призведе до таких результатів:

 

1. діри від витертого олівця у зошитах (найменша шкода);

2. слова у реченні, написані дитиною друкованим шрифтом, будуть зливатися одне з одним;

3. неякісна підготовка вдома за відсутності мотивації;

4. нову п’ятничну тему вчитель може сміливо заново розпочинати в понеділок (за вихідні усе благополучно розвіється).

 

Окремо хочеться приділити увагу друкованому написанню літер першачками. З якихось пір стало нормальним писати англійські букви від руки, але друкованим шрифтом. Робиться це в зошиті в клітинку. Чомусь вважають, що дітям легше виводити друковані літери, ніж прописні. Але забувають про те, що кожна літера має займати своє певне місце в клітинці, відступи між словами мають займати чітко одну клітинку. А на практиці виходить наступне: букви находять одна на одну, хиляться у різні боки, слова зливаються, крапки стоять далеко від кінця речення, наступні речення часто починаються на місці поставленої далеко крапки, в результаті – крапок взагалі нема…

 

Чому було винайдено зошит у косу лінію? Та саме тому, що в ньому можна виводити округлі лінії, які надають написаним буквам більш охайного вигляду, тому що легко дотримуватися нахилу літер. Усе це розвиває дрібну моторику та, як наслідок, - мозок дитини. До того ж писати прописом – це набагато швидше, ніж друкувати. Уявіть, що вас у дитинстві навчили писати українською чи російською друком! Ось ви поспішаєте на роботу та друкуєте своїй дитині записку, що борщ у холодильнику а котлети на плиті. Ви швидко це зробите? А чого варта буде надрукована буква «Щ»? Краса та й годі! Тож невідомо, чому наших дітей змушують деградувати настільки!? Адже ще ніхто не помер від того, що його навчали писати прописом!

 

Так, програму треба розвантажити, але - навчальну програму, план, навантаження матеріалом, а не вдаватися до таких методів, яким і пояснення важко вигадати - друк від руки та написання олівцями.

 

На практиці ж при такому реформуванні на нас чекає наступне: перші чотири роки друкуємо, а з п’ятого класу вчителька каже, що відтепер треба писати прописом (і не хвилює; не приділяючи, до речі, часу на власне перенавчання), просто ставлять дітей перед фактом. В 10-11 класах можуть передумати та запропонувати дятім писати тільки друкованими. А коли дитина піде до вишу, особливо на вчителя англійської мови, там обов’язково заборонять користуватися друкованим шрифтом! Клоунада, чесне слово. Якщо таким чином іде розвантаження навчальної програми, то ціна такій реформі одна копійка.

 

Отже, щоб іти до школи і там отримувати гарні знання, вміння та навички, треба щось робити ще й поза школою. Це реалії нашого життя, на жаль. І замість того, щоб поглиблено вивчати мову, репетитори змушені приділяти багато часу нормальному навчанню пропису, відбираючи попередньо учнів до груп не лише за віком, але й за рівнем знань та розвитку (у школі це теж заборонено, тож страждають ті школярі, які можуть узяти від навчання більше). Тож до репетиторів звертаються і ті, хто мають початковий рівень знань, і ті, хто бажають поглибити їх. Звертатися до приватного вчителя – це так само, як іти до приватного нотаріуса чи стоматолога.

 

 

Інколи навчання дітей розпочинається заздалегідь, ще до школи: англійська мова, читання, письмо, математика тощо… Адже турботливі батьки хочуть справді дати гарні знання своїм дітям. І наші вчителі (спеціалісти “AB-Lingvo”) якісно виконують свій обов’язок, бо заняття з новим поколінням – це найважливіше для справжніх педагогів. Ми завжді раді допомогти як покращити знання, так і надати їх у повному обсязі з самого початку навчального шляху дитини.

 

Що пропонує наш навчальний центр, щоб зробити навчання дійсно ефективним

 

Перше: займатися в групах по 2-4 дитини (не більше). Відмінність від індивідуального навчання у тому, що в групах діти взаємодіють один з одним, спілкуються (що важливо для вивчення іноземних мов), мають можливість виконувати такі завдання, які ніколи не зробити самому. Нами, у взаємодії вищої ланки адміністрації з учителями, спеціально розроблено принципово новий підхід та методику викладання іноземних мов у групах.

 

До того ж групи обираються за наступними критеріями: співпадіння часу (який би усіх влаштовував), рівня знань дітей та їх віку. Це обов’язкові умови злагодженого функціонування дитячого міні-колективу. Для тих дітей, які мають якісь особливості розвитку або які повільно засвоюють матеріал, ми пропонуємо навчатися індивідуально (дорожче від групового навчання, проте ефективно у такому випадку).

 

Друге: вивчати прописний алфавіт разом із друкованим. Це сприятиме розвитку дрібної моторики та, як наслідок, - головного мозку дитини, адже у сучасному світі надважливо бути дуже розумним, а не сильним фізично, як це було століття тому. І…так, ми пишемо з дітьми звичайними ручками. Оцінками для малюків служать наклейки та словесні оцінювання. З 2-3-го класу діти вже отримують відмітки по 12-бальній системі. Ми протягом роботи пояснюємо, що значить та чи інша оцінка.

 

Третє: виконувати стільки домашніх завдань вдома, скільки дитина витримує, та відкинути лінощі. Що раніше дитина почне тренувати мозок – то краще. Інакше у 5 класі не уникнути біди! У нашому навчальному центрі вчителі індивідуально встановлюють кількість та складність домашніх завдань для дітей. Не робити завдання зовсім – нонсенс. Результату в такому випадку не буде жодного, і у п’ятому класі доведеться вивчати англійську заново.

 

І, звісно, виконувати інші вимоги вчителів стосовно навчання: прописувати та вчити слова, працювати систематично та вчитися це робити максимально свідомо…

 

Четверте: ми рекомендуємо готуватися до школи з 4,5 - 6-річного віку (раніше буває часто недоречно). Це дошкільна підготовка (комплексно: читання, письмо, математика) та іноземна мова (англійська, німецька – окремий предмет), малювання (окремий предмет). Дітки в такому віці дуже допитливі та мають величезне бажання навчатися, їм надзвичайно подобається спілкуватися з нашими вчителями, які стають їм, наче другими мамами.

 

П’яте: не відкладайте похід до репетитора, особливо, якщо часу не так багато. Часто старшокласники приходять готуватися то ЗНО у січні-лютому. Що можна встигнути за такий проміжок часу?! Поки зараз ще жовтень – не відкладайте! Далі може бути вже запізно.

 

З найкращими побажаннями успіхів у навчанні,

директор навчального центру AB-Lingvo

Чиж Максим Васильович

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Контакти / м.Шостка

  (066) 712-99-10

     (096) 397-98-01       

Наше місцезнаходження

Контакти / м.Конотоп

     (096) 985-54-60      

          (095) 402-88-51

 Наше місцезнаходження

Контакти / м.Кролевець

     (096) 985-54-60      

          (095) 402-88-51

Наше місцезнаходження

Пошук по сайту

Запишіть нас...

Щоб записатися до нас на заняття самому або записати свою дитину, натисніть кнопку нижче!


 

Ми у Facebook

 

 Паблік Навчального

 центру "AB-Lingvo"

 https://ablingvostudy

 

 Робота в

 "AB-Lingvo"

 https://ablingvowork

 

 Здоровий Спосіб

 Життя

 https://everhealthylife

Навчальні послуги

Творча майстерня

Літні дитячі табори

Вакансії "AB-Lingvo"

У нас є вакансії. 

 

Відвідайте ось цю сторінку!

 

У зв'язку з розширенням Навчальний центр

"AB-Lingvo" оголошує набір учителів:


англ., нім., польської, італійської, укр. мов, математики, фізики, історії початков. школи, ін. предметів. 


Робота в Шостці, Конотопі, Кролевці.

 

 


Телефонуйте прямо зараз: (096) 985-54-60, (095) 402-88-51

 

Допомога студентам

Виконуємо творчі види робіт: есе, твори, реферати, презентації тощо. Допомагаємо студентам з контрольними.

 


Іноземні мови та інші предмети. Не інтернет. Індивідуальний підхід. Ціни за домовленістю та залежно від виду роботи. Термін: 1-3 дні (окрім об'ємних робіт). 

 

Телефонуйте: 096 985 54 60,

095 402 88 51

Вход для сотрудников