Ми дослідили найбільш часті скарги клієнтів, які шукають мовні школи в інтернеті або вже навчаються чи навчалися. Ось що в нас вийшло!
Трохи гарних картинок, що мотивують до вивчення англійської. А найцікавіше – під ними
Скарги клієнтів
– Важко знайти підходящу школу
– Немає занять у парах
– Пропонують різнорівневі групи
– Немає зрозумілої перевірки письмових вправ
– Немає письмових вправ на домашнє завдання в принципі
– Немає перевірки виконаних завдань одразу (прямо на уроці)
– Немає живого спілкування (пропонують записані відео-уроки, навчайся, як хочеш)
– Правила в підручниках скомкані, не систематизовані
– Не пропонують вчасно відпрацювань занять
А Ви стикалися з чимось подібним? Що можна додати до списку? Пишіть у коментарях!
Що пропонуємо ми в “AB-Lingvo”
Навчальний центр “AB-Lingvo” – це чітке і прозоре навчання, де Ви будете розуміти кожний етап процесу:
• є завдання – мусить бути перевірка;
• є учень і є репетитор – один перед одним на екрані, і жодних відеозаписів;
• тільки зрозумілі підручники з якісним викладанням матеріалу;
• пропонуємо групи лише за рівнями, (якщо усі учні мають однакові знання та приблизно одного віку);
• усі пропуски відпрацьовуються (за певних умов, доведених до Вашого відома);
• читати, писати та говорити – ось чого ми навчаємо наших дітей та дорослих;
• укладаємо договір на навчальні послуги
І наостанок
Хочемо додати: ті люди, що шукали мовну школу та набули негативний досвід, можливо, мали його лише в одному закладі. Проте – він досвід. І має право на існування. Ми – стараємося відповідати образу справжньої мовної школи, де перший досвід – це надовго.
Адміністрація