Відповідає директор Навчального центру на базі Центру перекладів “AB–Lingvo” Чиж Максим Васильович
Чи легко обрати собі репетитора? Скористатися об’явами в газеті чи дослухатися рекомендацій знайомих? Чи відповіатиме найнятий вами вчитель Вашим вимогам? Чи надасть він саме якісні послуги? Ці питання не з легких.
Нещодавно ми публікували статтю «7 признаков хорошего преподавателя», в якій описані критерії, на які можна спиратися, обираючи вчителя для Вашої дитини, тому повторюватися не будемо. У цій статті дамо відповіді на питання наших читачів, клієнтів та небайдужих до нашої організації людей. Багатьох людей цікавлять однакові питаня. На них ми і відповімо у цій статті.
Отже, до справи!
1. Чи навчають у вас паралельно шкільній програмі?
Нещодавно було проведено анонімне анкетування серед наших клієнтів у м. Шостка (з смт. Вороніж, смт. ім. Куйбишева), м. Конотоп та м. Кролевець.
Побажання одного з батьків звучить приблизно наступним чином: “Хотелось бы, чтобы ребенку помогали не только с самого начала, но и в том материале, который изучается сейчас в школе, чтобы новый материал не запускался”.
Наша відповідь: “Если ребенком упущено небольшое количество учебного материала, то, скорее всего, Ваша просьба выполнима. Обратитесь, пожалуйста, к Вашему завучу (который с Вами держит контакт) с просьбой. Если же упущения весьма серьезные, то лучше как можно быстрее наверстать материал, ибо без знаний элементарных вещей нереально привить понимание сложных. Помните также о том, что ребенок может приносить на наши уроки уже выполненные школьные домашние задания. Наш учитель обязательно проверит их и поможет с правильным вариантом выполнения заданий (т.е. натолкнет на правильную мысль). Но мы не предоставляем услуг по выполнению школьных домашних заданий для детей!”.
Для того, щоб отримати гарні знання та мати достатні навички їх застосуваня в дорослому, самостійному житті, все ж таки необхідно вчити предмет наполегливо і неодмінно від простого до складного. Без знань фонетики (звучання букв, дифтонгів, слів), наприклад, англійської мови, неможливо навчитеися розмовляти цією мовою. Не вміючи правильно складати словосполучення, не знаючи, де та який артикль поставити, ви не зможете правильно складати речення. То чи варто сподіватися, що репетитор одразу розповість вам про складні граматичні конструкції, навчить правильно (!) писати та розмовляти іноземною мовою?
Ми у свою чергу намагаємося пояснити це нашим клієнтам та закликаємо бути максимально терплячими. Процес навчання дуже складний, і потребує спецільної підготовки кадрів (як навчання у ВНЗ, так і додаткової професійної докваліфікації). Ваших дітей навчають винятково професіонали, ми самі перевіряємо їх кваліфікацію та готовність до роботи (кваліфікаційний рівень у нас зовсім відрізняється від державного стандарту). Наші вчителі обов’язково дадуть раду Вашим проблемам. Головне, – виконувати вимоги свого вчителя щодо виконання домашніх завдань, які, доречі, є обов’язковими.
Важливо! Дотримання всіх вимог наших вчителів – запорука гарного оволодіння предметом.
2. Чи достатньо для навчання 45 хвилин?
Побажання клієнта: “45 минут – недостаточное время для занятий для взрослых. Для детей этого достаточно, но не для взрослых, которые хотят выучить язык”.
Наша відповідь: “Продолжительность наших занятий зависит от общего расписания уроков. Так как большинство клиентов – это дети, продолжительность уроков составляет именно 45 минут. Если Вы желаете более углубленно изучать предмет, Вы можете взять третье или четвертое занятие в неделю. Также возможен и такой вариант: если Ваши занятия будут стоять в начале рабочего дня или в конце, т.е. первым или последним уроком, то можно увеличить длительность до шестидесяти минут. Оплата будет пересчитана пропорционально. С предложением обратитесь, пожалуйста, к Вашему завучу”.
Нагадуємо, розклад уроків у нашому навчальному центрі сталий та тривалість уроку складає 45 хвилин. Ми не можемо створити дисбаланс у розкладі вчителя, якому доведеться безкоштовно перебувати на робочому місці протягом 30 хвилин. Виняток – діти дошкільного віку, в яких заняття тривають 35 хвилин. Після таких уроків у вчителя лишається 10 хвилин до перерви, які він використовує з методичною метою. Тож дорослим нашим студентами рекомендуємо скористатися порадою, наведеною в попередньому абзаці.
3. Чим ви відрізняєтеся від інших репетиторів?
Питання справедливе. Кожен з люблячих батьків хоче своїй дитині найкращого. Репетитор не стає винятком і у цій справі. Хвала свідомим батькам!
Публікуємо коментар, що був розміщений на нашому сайті в розділі «Нас рекомендують люди»: “Мене зацікавив Ваш центр. Ми зараз обираємо, де додатково навчатися англійської мови. Скажіть, чим ви відрізняєтеся від інших репетиторів, які працюють самі, а не у вас. Чим ваші кращі?”
Не будемо красиво розповідати про індивідуальний підхід, особистісно зорієнтоване навчання…, усе чітко по порядку.
- Результати роботи наших вчителів під відповідальністю однієї людини, яка максимально зацікавлена в розвитку навчального центру. В нас є своя служба контроля якості послуг.
- Не всім шкільним вчителям вдається пройти атестацію в нас. Ми розробили вимоги до викладачів, свої категорії професіоналізма, які на кілька порядків вищі, ніж в загальноосвітніх школах. До того ж, у нас спеціаліста можна обрати по психологічному типу та за бажанням змінити. Надати перевагу вчителеві-жінці чи саме чоловікові – Вам вирішувати.
- Завжди діють знижки, навчання можна зробити навіть безкоштовним та отримувати додатково подарунки.
- Ми знаходимося в зручних місцях, наші офіси за потреби з’являються в різних районах.
- Наші вчителі виявляють реальний стан знань дітей, співвідносять шкільні оцінки з отриманими в нас та тримають постійний зв’язок з батьками. Нишком прогуляти заняття – неможливо!
- Ми постачаємо всю необхідну літературу на час навчання. Більше не треба нічого самостійно купувати.
- З іноземних мов, наприклад, впроваджені принципово нові види завдань для розвитку, закріплення та контролю знань: проектні довгострокові роботи, індивідуальні читання, самостійне поглиблене випереджаюче навчання. Ці види робіт суттєво відрізняються від подібних шкільних.
- В нас регулярно проводяться свята для наших дітей. Солодкий стіл, подарунки та маса вражень від святкових програм гарантовані.
Чим наші вчителі кращі? – Відповідаємо на питання: ми не змушуємо дитину писати завдання та вчити правила цілий урок. Ми не робимо за неї її шкільні домашні завдання. На уроках іноземних мов ми не розповідаємо віршики, не водимо хороводів та не співаємо пісень. Ми навчаємо письму, читанню та спілкуванню! У нас не розвивальний центр, а НАВЧАЛЬНИЙ!
Отже, якщо у Вас є потреба в репетиторі для навчання Вашої дитини, звертайтеся до нас, ми завжди раді бачити Вас!
4. У вас є якісь знижки?
Таких питань було багато. Це нормально, коли клієнти хочуть отримати знижку. Знижка – це подяка людині за те, що вона обрала саме наш центр.
Побажання клієнта: “Хотелось бы, чтобы те, кто учится больше года, получали дополнительную скидку на обучение”.
І як раз в ціль! На час написання даного побажання нами вже розроблялася програма лояльності для клієнтів. Якщо в людини є бажання отримувати знижки за перебування з нами, то, напевне, ця людина планує співпрацювати з нами довго. Ми цінуємо такі побажання. З 1 грудня читайте умови нашої нової програми, орієнтованої на зменшення вартості навчання.
На цій радісній ноті завершуємо розгляд ваших питань. Пропозиції та побажання в письмовому вигляді Ви можете опустити до спеціальних скриньок, що знаходяться в холах усіх філіалів “AB-Lingvo”. Розгляд і відповідь на них гарантуємо.
Директор “AB–Lingvo” Чиж Максим Васильович